domingo, 17 de enero de 2016

LA CAIXA DE VIDA de na Maria Bàrbara i de n'ELIÁN!!

HOLA FAMÍLIES!!


Com sabeu durant aquest trimestre cada infant ens obrirà la seva capsa de vida. No vos heu de preocupar per si teniu moltes coses o no de quan eren petits, pels boixos tot és important i significatiu, com vos vaig explicar si teniu fotos de família, objectes de quan eren petits,un peluix, roba o sabates així veuran que ara ja no hi caben... mil coses que siguin importants per ells. Sobretot perquè la intenció és que ho expliquin ells mateixos amb la vostra companyia i ajuda!!!




Aquí us deixo dos exemples de la caixa de vida : La meva i la de n'Elián!
Com veureu el que fa especial aquestes caixes és que totes són molt diferents!!

Caixa de vida de na Maria Bàrbara:

La darrera setmana abans de les vacances vam iniciar el projecte del Protagonista amb les caixes de vida, i com a mode d'exemple vaig obrir la meva!




Jo de petiteta!


Amb el meu germà!




Amb el meu germà i la meva cosina!


Amb la meva "mama"!


Amb el meu padrí!



I amb el meu al·lot!

Va ser molt polit i emotiu compartir les fotos de quan era petiteta, fotos amb els meu germà i la meva cosina, amb els meu padrí, amb la meva mare i amb el meu al·lot amb tots els boixos i boixes de la classe. No tenc fotos de quan els hi mostrava perque estava sola amb ells i no vaig tenir manera de fer fotos...


Els vaig mostrar uns calçons de quan era petita i els infants no es podien creure que fos tan petiteta!













Va ser molt divertit provar-nos el gorro i la bufanda que hem posava quan feia neu la temporada que vaig  viure a Alemanya. 
Tots se'l van provar, quina llàstima no tenir més fotos!

 





Els vaig dur fulles de Stuttgart, què era la ciutat Alemanya on vaig viure 3 anys
 i també es volien fer fotos amb les fulles!
Molt divertit!!

Al gorro i a la bufanda se'ls van posar tots!
 Vam tenir la sort de que ens poguessin fer 4 fotos i així poder-les penjar! 

Caixa de vida de n'Elián:

N´Elián va obrir la seva caixa de vida acompanyat de tota la seva família; 
El seu pare, la seva mare i el seu germanet! 







Ens va mostrar moltes fotos de quan era petitet i tots els boixes i boixes de la classe estaven expectants!!


Ens va dur la seva primera robeta, una gorra i la primera sabata! Era tan petitet!! 


Després ens va mostrar la seva col·lecció de xapes i les joguines amb les que l'hi agrada més jugar, ens va dur el seu primer trencaclosques i el seu Spiderman amb el que dorm cada nit. 





N'Elián va ser molt amable i va compartir amb tots els boixos i boixes de la classe les seves joguines i tots hi vam poder jugar una estoneta!!!





El pare de n'Elián ens va contar el conte d'una vaqueta que feia renou i tots el vam escoltar!





I la mare de n'Elián va causar sensació amb la seva amabilitat i tendresa vers els infants, i cuidant de n'Ulises, el germanet petit de n'Elián i deixant que tots els boixos l'hi fessin cas i l'hi donassin una besada.

Els boixos i boixes han parlat tota la setmana de n'Elián, del germanet i dels seus pares!
 Els vareu deixar encantats i a n' Elián molt orgullós de ser qui és i de la seva família!!
Moltíssimes gràcies per la vostra col·laboració!!


Així com també tots els infants han manifestat les ganes que tenen de fer la seva capsa de vida amb la companyia dels seus pares!! 
Així que animau-vos i els que encara no us heu apuntat a la llista, apuntau-vos!!!
És una activitat molt polida per compartir amb el vostre fill i amb els boixos i boixes de la classe dels barcos!! 


Maria bàrbara :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario